wtorek, 20 września 2011

Reklama pochłaniająca zanieczyszczenia??

Owszem, dlaczego nie? w dobie rozwoju świadomości ekologicznej już nic nas nie zdziwi :)
Cieszą nas niezmiernie takie akcje promujące zachowania przyjazne środowisku, szczególnie, że biorą w nich udział wielkie korporacje.
Tak postąpiła Coca-Cola, która w filipińskim mieście postawiła niesamowity billboard złożony z.. roślin :)




Taka reklama pochłania zanieczyszczenia (m.in. dwutlenek węgla), sama konstrukcja billboardu zbudowana jest ze starych puszek i butelek Coca-Coli, w których znajduje się podłoże i system mikroirygacji.
Reklama nie tylko promuje Coca-Colę (bo szczerze chyba każdy ją już zna), ale ma przede wszystkim edukować ludzi i proponować im rozwiązania przyjazne środowisku, które mogą być tak fascynujące jak ten żywy billboard :)

źródło: http://www.ekologiczni.pl/3,2164,Filipinski-zywy-billboard-Coca-Coli

1 komentarz:

  1. Realizując projekt związany z inwestycją budowlaną, potrzebowałem dokładnych analiz środowiskowych. Strona https://eco-expert.eu/ okazała się strzałem w dziesiątkę. Ich raporty były wyczerpujące i dostarczone w krótkim czasie. Dzięki nim mogłem kontynuować prace z pełnym przekonaniem o ich ekologicznej odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń